Publikacje
Kluczem do długoterminowego sukcesu organizacji jest głębokie zrozumienie i zaangażowanie personelu w realizację zasad filozofii zarządzania Lean, efektywne integrowanie strategii z zasadami Lean oraz ustanowienie przywódcy Lean, który swoim zaangażowaniem pociągnie za sobą innych, i który umie innym służyć pomocą. Docelowo chodzi o zbudowanie kompletnej kultury Lean w organizacji, do czego potrzebna jest zmiana wartości, postaw i zachowań personelu Autorki wyrażają ufność, że publikacja Lean Service podniesie wrażliwość czytelnika na zjawisko marnotrawstwa i uruchomi potencjał pozwalający na jego minimalizowanie.
Fragment Wprowadzenia
Książka skierowana jest do środowiska przedstawicieli nauk o zarządzaniu i do praktyków, do osób, które profesjonalnie zajmują się tematyką odchudzania zarządzania, a także do studentów i doktorantów kierunków zarządzanie, administracja, socjologia oraz innych osób, dla których problematyka minimalizowania marnotrawstwa ma znaczenie.
The Lean Manager as e mentor in the process of problem-solving in the A3 Thinking aproach
WięcejMinimalizacja marnotrawstwa w placówce zdrowia metodą Lean Healthcare
WięcejHow Managers in Poland Use the Principles and Instruments of the Kaizen Philosophy in Their Personal Lives
WięcejLean Service Implementation Success Factors in Polish District Heating Companies
WięcejŻródła powstawania marnotrawstwa w organizacjach - przedsiębiorstwa ciepłownicze
WięcejO rodzajach marnotrawstwa w dorobku literatury nauk o zarządzaniu
WięcejKoncepcja Lean Management i kierunki jej rozwoju
WięcejKoncepcja LM - geneza i obszary jej zastosowań
WięcejOrientacja procesowa w wybranych koncepcjach zarządzania
Więcej